top of page

Дан енергетске ефикасности у Крњешевцима

Дан енергетске ефикасности у свету обележава се сваке године 5. марта. По први пут смо га и ми у подручној школи у Крњешевцима свечано обележили. Наиме, циљ нам је био да кроз неколико занимљивих активности подигнемо свест код деце у вези са тим да се енергија мора рационално трошити. Пошто су у Србији највећи расипници енергије домаћинства, деца су погледала кратак филм „Час за енергетску ефикасност и заштиту животне средине“, у коме су имала могућност да виде како се то неусклађено троши електрична и топлотна енергија у кући или стану. Ученици су нетремице одгледали филм, а потом су уследили њихови коментари и питања у вези са ситуацијама у њиховој породици, о неконтролисаној потрошњи енергије.

Следећа активност нам је била презентација на тему „Како необновљиве изворе енергије заменити обновљивим и чистијим“. После краћег разговора са учитељицама на ову тему, ученици су правили ветрењаче од већ припремљеног материјала. Сви ученици су уживали док су ово радили. Последња активност и врхунац овог лепог дана била је израда плаката на исту тему. Плакат смо окачили на школски пано и украсили га лепим порукама о енергетској ефикасности. Стара кинеска изрека каже: „Реци ми и ја ћу заборавити, покажи ми и можда ћу запамтити, укључи ме и ја ћу разумети, одмакни се и ја ћу деловати“.

Претходне вести:

bottom of page