top of page

На часу новинарске секције ученици I-1 и IV-2 обелећили су Светски дан борбе против пушења

Порука пушачима: Не треба пушити цигарете, јер је то штетно по здравље људи. Цигаретама се „ кваре“ плућа и пикавцима се загађује наша околина. Дувански дим штети људима , а посебно штети трдницама. Молимо будуће маме да не загађују животе својих беба!

Томић Александра IV-2

Забрањено пушење Једног дана сам био код бабе и деде. Изненадио сам се јер је кућа била пуна дима јер су многи гости пушили цигарете. Нисам могао нормално дисати, па сам морао отићи кући. Следећег дана , кад сам кренуо у школу, видео сам у књижари знак на коме је писало „Забрањено пушење“. То ми је дало идеју да код куће на папиру напишем исту поруку. На следећој слави, ставио сам папир код бабе и деде на зид. Гости нису пушили цигарете и свима нам је било лепо. Алекса Арсић IV-2

Претходне вести:

bottom of page