top of page

ЕДУКАТИВНА ИГРА „ ЈА ЗНАМ“

У намери да помогне деци да лакше ( кроз игру) науче усмено да сабирају и одузимају до 10, осмислила самби направила од пластичних чепова едукативну игру „ Ја знам“. Затим сам је представила ученицима и дала им инструкције како да са својим родитељим направе исту игру, а затим да је заједно играју. У школи су је такође, играли и на крају месеца је организовано одељенско такмичење НАЧИН ИЗРАДЕ : На картону А3 формата ( могу и корице блока број 5), нацртати кругове (56 сам ја нацртала). Шаблон за цртање кругова нека буде пластични чеп ( од флашице јогурта или млека). Затим узмите мањи чеп и нацртајте на два картона ( две боје картона) по 28 кругова.

Те жетоне залепите на чепове( као на слици ). У кругове на картону и на жетоне напишите задатке и решења, као на слици. Задатке, такође напишите у две боје.

Игра може да почне! ПРАВИЛА ИГРЕ : Два играча седну један наспрам другог, поделе жетоне по бојама и игра може да почне. Сваки играч решава задатке и прекрива их жетоном са тачним решењем. Када све задатке реше, неко са стране проверава тачност решења и проглашава победника. САМО ОНАЈ ИГРАЧ КОЈИ ЈЕ ТАЋНО РЕШИО СВЕ СВОЈЕ ЗАДАТКЕ СМЕ ДА ПОДИГНЕ РУКУ У ВИС И ГЛАСНО КАЖЕ „ ЈА ЗНАМ!“

Претходне вести:

bottom of page